Thursday, May 26, 2011

SURAT LAMA

Saya membuka fail mencari-cari untuk memulakan kertas, "Orientasi, Komitmen, dan Pengaruh Media terhadap Pertumbuhan Puisi" yang akan dibentangkan di Pertemuan Penyair Nusantara V di Palembang. Tiba-tiba saya temui salinan surat dan jadual program di Gallery Shambala, Rosengarden 7, 1177 Kobenhavn K. 'The official opening' dijangkakan akan dilakukan oleh Duta Malaysia ke Sweden pada 7 Ogos 2009, jam 5 petang.
Saya membacanya semula:
VEERDENSKULTURCENTRET
Day 1; Tuesday 11 August
SHADOW PUPPET WORKSHOP -KL 09.00-12.00
Salen: Verdenskulturcentret
Workshop Fee: 100 kr per person
Rahimidin Zahari - a Malaysia master puppeteer will be conducting a workshop on Malaysia Shadow puppet.
Saya tak jadi hadir pun ke acara tersebut. Dan dunia wayang kulit juga, sudah menjadi dunia ajaib yang perlahan-lahan saya tinggalkan.

No comments: