Thursday, April 21, 2011

SEMINAR CETAKAN KESELAMATAN

Apabila ada seminar, saya selalunya dicadangkan untuk hadir. Dan sebenarnya tidak semua seminar saya suka untuk hadir kerana kadang-kadang tak kaitan dengan bidang tugas saya. Dan kalau seminarnya mengenai sastera dan buku, ini tentunya yang saya suka. Semalam saya mengikuti Seminar Cetakan Keselamatan anjuran Percetakan Nasional Malaysia Berhad di Hotel Pullman Putrajaya Lakeside (contoh minda terjajahnya orang Malaysia)di Putrajaya.

Semalam saya memakan habis sambil mengantuk-ngantuk lima pembentangan oleh Khairul Anuar Haji Zakaria (Pengarah Bahagian Tapisan Keselamatan, Jabatan Perdana Menteri, Razlan Abdullah (Pengurus Bahagian Cetakan Keselematan PNMB, Vincent Bernard dari Oberthur Technologies, Eric christian Italiano dari SICPA Security Solution dan Carole Lee dari Arjowiggins Security.

Kalau selepas ini ada seminar menternak babi atau anjing - iya hantarlah saya.

No comments: